Kultura potrebuje vrednote, ki jih živimo
Močna filozofija podjetja je intelektualna podlaga za usmeritve, odločitve in vrednote, ki jih živimo. Vendar uspešna kultura dialoga v podjetju ne nastane le z zapisom ali lepimi besedami - razvija se z odgovorno vsakodnevno prakso, skupnim razumevanjem, ponotranjenjem temeljnih vrednot in doslednim ravnanjem v zvezi z njimi. Sodelavce v dm-u pri vsakodnevnem delu vodijo jasne vrednote, trajnostno usmerjena in premišljena vizija ter pozitivna podoba človeka. Ključno vlogo ima stalen in enakovreden dialog: odprta komunikacija gradi zaupanje, spodbuja odgovornost posameznika in ustvarja temelje za dolgoročno, trajnostno in partnersko sodelovanje.
Skupaj močnejši skozi kulturno raznolikost
Kot mednarodno delujoče podjetje se dm sooča z izzivom, da živi kulturo dialoga v podjetju preko kulturnih in jezikovnih meja. V 14 državah več kot 89000 sodelavcev prispeva svoja stališča, izkušnje in pričakovanja – kar je v eni državi samoumevno, lahko v drugi naleti na nerazumevanje. Iz tega razloga ciljano spodbujamo jezikovno usposobljenost naših sodelavcev. Odprta, spoštljiva komunikacija, kulturna raznolikost in medkulturna kompetenca so pri mednarodnem sodelovanju v podjetju dm izjemnega pomena. Z aktivno komunikacijo, medsebojnim razumevanjem in skupnimi vrednotami nastaja kultura podjetja, ki povezuje (tudi preko jezikovnih in državnih meja).
Skupaj rastemo in se učimo drug od drugega
Naš temelj je podoba človeka, ki daleč presega notranje procese in ustvarja močno, zaupanja vredno povezavo med kupci in partnerji – ki presega tradicionalne poslovne odnose. Kultura dialoga v podjetju je ključ do dolgoročnega uspeha, trajnostne zvestobe kupcev in pristnega zadovoljstva. Za sodelavce v dm-u je to priložnost, da se učijo drug od drugega, skupaj rastejo in delujejo trajnostno – v okolju, ki temelji na spoštovanju, odprtosti in medsebojnem sodelovanju.