dmSkupaj - DRUG ZA DRUGEGA
Kakovost ni rezultat naključja
čas branja: min
Izdelki dm lastnih blagovnih znamk

Kakovost ni rezultat naključja

Kakovost je rezultat sistematičnih procesov, jasnih zahtev in doslednega izvajanja. V podjetju dm drogerie markt je upravljanje kakovosti osrednji element trajnostnega vodenja podjetja. Zagotavlja, da izdelki dm lastnih blagovnih znamk ne ustrezajo le zakonskim zahtevam, temveč tudi najvišjim standardom varnosti, učinkovitosti in trajnosti.

Podjetje dm skupaj s proizvajalci prevzema odgovornost za kakovost in varnost prodajanih izdelkov. Prizadevamo si izpolniti pričakovanja kupcev in jih, kjer je to mogoče, celo presegati. Upravljanje kakovosti za izdelke dm lastnih blagovnih znamk je lokalizirano v Nemčiji in igra pomembno vlogo kot vmesnik med oddelki dm lastnih blagovnih znamk in proizvajalci, ki izdelujejo izdelke dm lastnih blagovnih znamk za podjetje dm drogerie markt.

Cilj je nadaljevati s ponudbo varnih, kakovostnih in trajnostno usmerjenih izdelkov dm lastnih blagovnih znamk. To ne zadeva le posameznih izdelkov dm lastnih blagovnih znamk, temveč tudi širše razvojne trende in cilje v okviru nadstandardnih zahtev glede kakovosti, sodelovanje s proizvajalci ter s tem povezane vrednostne verige.

Za dm lastne blagovne znamke smo vzpostavili celovito spremljanje, ki upošteva ustrezna znanstvena spoznanja in razvoj. Ekipa nenehno spremlja aktivnosti in priporočila ključnih nacionalnih in evropskih institucij, kot so nemški Zvezni inštitut za oceno tveganja (Bundesinstitut für Risikobewertung), Evropska agencija za varnost hrane (EFSA) in Evropska agencija za kemikalije (ECHA). Vključevanje pomembnih deležnikov poteka nenehno, predvsem preko spremljanja in predvidevanja interesov kupcev.

Strateško sodelovanje

Podjetje dm na podlagi lastnih kriterijev skrbno izbira svoje partnerje in si prizadeva za dolgoročno sodelovanje z njimi. Glede na skupino izdelkov se zahtevajo specifični, mednarodno priznani standardi varnosti izdelkov oziroma certifikati upravljanja kakovosti, ki so dogovorjeni v pogodbi in katerih skladnost redno preverjajo neodvisne institucije. Primeri takšnih certifikatov so Mednarodni standard za kakovost (IFS) in Globalni standardi za ugled blagovne znamke na podlagi skladnosti (BRCGS).

Dokaz za učinkovitost upravljanja kakovosti je vpeljava odpoklica izdelkov: Medtem ko je bilo v preteklih dveh letih odpoklicanih šest izdelkov dm lastnih blagovnih znamk, v poslovnem letu 2023/24 ni bilo nobenega odpoklica. Če je odpoklic kljub temu potreben, z dotičnim partnerjem opravimo podrobno analizo, da bi preprečili tveganje za ponovitev.

Povzetek

Upravljanje kakovosti v podjetju dm je več kot le notranji nadzor – je izraz odgovornega samozavedanja kot trgovca. S poudarkom na nadstandardih, stalnem razvoju in tesnem sodelovanju s partnerji dm ustvarja pogoje za varne, učinkovite in trajnostne izdelke – za zadovoljstvo kupcev in v duhu trajnostnega vodenja podjetja.