Majhen drobec, velika težava
Mikroplastika je že zdavnaj postala globalni okoljski problem. Majhni plastični delci se na različne načine znajdejo v zraku, zemlji in vodi. To zadeva zlasti oceane in reke, kjer mikroplastiko zaužijejo živali in s tem motijo naravno ravnovesje. Mikroplastiko lahko najdemo v kozmetiki, tekstilu in celo v hrani. V podjetju dm drogerie markt je del naše družbene odgovornosti, da se aktivno izogibamo mikroplastiki – tako v izdelkih dm lastne blagovne znamke, kot v rešitvah za embalažo. Cilj je zmanjšati vpliv izdelkov na okolje in tako kupcem ponuditi trajnostne alternative.
Bei dm drogerie markt sehen wir es als Teil unserer unternehmerischen Verantwortung, Mikroplastik aktiv zu vermeiden – sowohl in den Produkten der dm Eigenmarken als auch in Verpackungslösungen. Ziel ist es, die Umweltauswirkungen der Produkte so gering wie möglich zu halten, um den Kundinnen und Kunden nachhaltige Alternativen zu bieten.
Drug poudarek je na raztopljenih sintetičnih polimerih, ki se v formulacijah uporabljajo kot veziva. Čeprav ti materiali ne spadajo pod običajno definicijo mikroplastike, si v podjetju dm prizadevamo, da bi njihovo uporabo v izdelkih dm lastnih blagovnih znamk postopoma zmanjšali in jih nadomestili z bolj trajnostnimi različicami.
Ker je preglednost jasno zasidrana v načela naše gospodarske skupnosti, so izdelki dm lastnih blagovnih znamk jasno označeni kot »brez mikroplastike« – tako na embalaži, kot v opisih izdelkov v dm spletni trgovini. To podjetju dm omogoča sprejemanje utemeljenih odločitev za nakup in spodbuja načrtovano in zavedno potrošnjo.
Poleg tega podjetje dm sodeluje v različnih oblikah dialoga in raziskovalnih pobudah, da bi aktivno oblikoval in spodbujal razvoj na področju mikroplastike in možnih alternativ.
Odpovedovanje mikroplastiki v izdelkih dm lastne blagovne znamke
Že od leta 2014 podjetje dm pri izdelkih dm lastnih blagovnih znamk, kot so pilingi, geli za prhanje ali šamponi, dosledno opušča mikroplastiko. Namesto tega se uporabljajo naravne ali biološko razgradljive sestavine – na primer kremenka, celuloza ali mleti oreščki. Tudi v dekorativni kozmetiki, kot so senčila za oči ali pudri, se mikroplastika, kjer je le mogoče, nadomešča z okolju prijaznejšimi alternativami.Drug poudarek je na raztopljenih sintetičnih polimerih, ki se v formulacijah uporabljajo kot veziva. Čeprav ti materiali ne spadajo pod običajno definicijo mikroplastike, si v podjetju dm prizadevamo, da bi njihovo uporabo v izdelkih dm lastnih blagovnih znamk postopoma zmanjšali in jih nadomestili z bolj trajnostnimi različicami.
Ker je preglednost jasno zasidrana v načela naše gospodarske skupnosti, so izdelki dm lastnih blagovnih znamk jasno označeni kot »brez mikroplastike« – tako na embalaži, kot v opisih izdelkov v dm spletni trgovini. To podjetju dm omogoča sprejemanje utemeljenih odločitev za nakup in spodbuja načrtovano in zavedno potrošnjo.
Poleg tega podjetje dm sodeluje v različnih oblikah dialoga in raziskovalnih pobudah, da bi aktivno oblikoval in spodbujal razvoj na področju mikroplastike in možnih alternativ.