Odgovornost do prihodnosti
Innovativne rešitve za embalažo
V podjetju dm stavimo na različne ukrepe za povečanje reciklabilnosti naše embalaže. To vključuje uporabo mono materialov, ki omogočajo enostavnejšo reciklažo. Tube gelov za britje blagovne znamke alverde so na primer sestavljene iz vsaj 70 odstotkov recikliranega materiala, tube balzama za nego kože po britju pa iz vsaj 61 odstotkov. Poleg tega je embalaža zasnovana tako, da je zanjo potrebnega čim manj materiala, kar pripomore k ohranjanju virov in zmanjšanju emisij CO₂.
Načelo Od-zibelke-do-zibelke
Načelo Od zibelke do zibelke (Cradle to Cradle) sledi pristopu, pri katerem so izdelki zasnovani tako, da jih je mogoče po uporabi vrniti v biološki ali tehnični krog. To pomeni, da so materiali bodisi biološko razgradljivi bodisi jih je mogoče ponovno uporabiti v zaprtem industrijskem krogu. Podjetje dm se ravna po tem načelu in si je zastavilo cilj embalažo zasnovati tako, da je bodisi biološko razgradljiva bodisi jo je mogoče v celoti reciklirati.Oktobra 2021 je dm skupina uvedla pilotni projekt za ozaveščanje: Kupci so bili povabljeni, da prazne plastenke vrnejo nazaj v dm prodajalne. Te plastenke so bile zbrane, obdelane in ponovno vključene v proizvodni krog. Cilj pobude je bil osvestiti ljudi, da embalažni materiali niso odpadki, temveč dragoceni materiali, ki jih je treba ohranjati v krogu.
Skupna zaveza: Forum Rezyklat
Leta 2018 je dm skupaj z drugimi podjetji ustanovil Forum Rezyklat, združenje več kot 40 partnerjev, ki pokriva celotno vrednostno verigo krožnega gospodarstva. Cilj foruma je spodbujati uporabo recikliranih materialov, zmanjšati embalažo in povečati reciklabilnost embalaže.S konkretnimi ukrepi in visoko zastavljenimi cilji želimo biti v podjetju dm dober zgled in pokazati, kako lahko podjetja, pa tudi posamezniki, prevzamejo odgovornost za okolje. Z uporabo recikliranih materialov, inovativnimi rešitvami za embalažo in ravnanju po načelu Od zibelke do zibelke (Cradle to Cradle) želimo vidno prispevati k spodbujanju krožnega gospodarstva.