Dragoceno vodo uporabljamo zavestno
Voda je eden najdragocenejših virov našega planeta – in hkrati eden najbolj ogroženih. Glede na poročilo o svetovnih vodah Združenih narodov iz leta 2020 ljudje danes po svetu porabimo šestkrat več vode kot pred 100 leti. Naraščajoči stroški, podnebne spremembe in druge zahteve postavljajo odgovorno ravnanje z vodnimi viri kot podjetniško dolžnost. dm drogerie markt zato stavi na učinkovito porabo vode in s tem pomaga ohranjati dragocene vire za prihodost.
Vsaka kapljica šteje
Ne glede na to, ali gre za zobno pasto, šampon ali čistila – mnogi izdelki učinkujejo šele, ko jih uporabljamo skupaj z vodo. Zato je še posebej pomembno skrbno ravnanje. V lastnem okolju podjetja se voda porablja predvsem v sanitarijah in kuhinjah – kar predstavlja razmeroma majhen delež v primerjavi s celotno vrednostno verigo, ki vključuje proizvodnjo pri proizvodnih partnerjih in porabo izdelkov pri kupcih. Kljub temu je zavestno ravnanje z vodnimi viri nujno. Vsakršno razumevanje ravnanja z vodo prispeva k zaščiti naših vodnih virov – v korist okolja in dm-a.Osredotočenost na porabo vode
Trajnostno ravnanje z vodo ima pri dm-u osrednjo vlogo – tako pri proizvodnji kot pri uporabi. Skupaj je bilo identificiranih 20 skupin izdelkov, ki brez vode niso uporabni. Še posebej intenzivni kar se tiče porabe vode so izdelki, kot so gel za prhanje, šampon ali pralni prašek. Ti sami letno porabijo približno 392 milijonov* kubičnih metrov vode. S ciljno analizo dm spodbuja okolju prijaznejše alternative in sodeluje s svojimi partnerji v vrednostni verigi, da bi trajnostno znižali porabo vode v fazi uporabe. Tako pri dm-u korak za korakom oblikujemo sortiment, ki varčuje z viri.*nanaša se na porabo vode vseh prodanih izdelkov v dm prodajalnah v Nemčiji v letu 2023.
Manj vode, več odgovornosti
dm prevzema odgovornost za zavestno uporabe naravnih virov. S ciljnimi ukrepi prispevamo k minimiziranju porabe vode vzdolž vrednostne verige: tako v višjem kot v nižjem delu vrednostne verige, kjer potekajo procesi pred dejansko proizvodnjo dm izdelkov, kot so pridobivanje surovin, dobavitelji, poraba energije in vode pri proizvodnji ter transport, kot tudi v višjem delu vrednostne verige – pri porabi vode, ki nastane pri uporabi izdelkov s strani končnih potrošnikov. Kako to doseči? Z ozaveščanjem!Poraba vode pri dm izdelkih
dm na eni strani v okviru ekološke bilance izdelkov analizira porabo vode v nižjem delu vrednostne verige za Pro-Climate izdelke. Čistilo Denkmit nature potrebuje približno 35 odstotkov manj vode na priporočeno količino uporabe kot čistilo Denkmit nature Ultra Lavanda. Pridobljena spoznanja lahko proizvodni partnerji uporabijo za izboljšave pri razvoju izdelkov tudi v standardnem sortimentu. Poleg tega dm redno preverja že sprejete in načrtovane ukrepe za zmanjšanje porabe vode. Veseli smo, da je skoraj 80 odstotkov proizvodnih partnerjev za področje pranja/čiščenja že implementiralo ukrepe – za področja nege las in telesa pa je ukrepe sprejelo več kot 60 odstotkov proizvodnih partnerjev.Praktični nasveti za kupce
Na izdelkih dm obvešča kupce o zavestnem ravnanju z vodo in ponuja nasvete za varčevanje z vodo glede na posamezne izdelke, kar hkrati prihrani tudi denar. Na embalaži dmBio čajev je tako navedeno: "Segrejte le toliko vode, kolikor je potrebujete," ali na embalaži gelov za prhanje: "Odpri pokrovček, zapri vodo, varuj okolje!" Ti na videz enostavni nasveti imajo velik učinek – tako za stranke kot za naše okolje. Kajti zavesten nakup in varčne doze pripomorejo k manjši porabi vode.